Is een model op voorraad?
De meeste artikelen heb ik niet zelf op voorraad en worden op bestelling bij Pleaser, Lupit Pole of Sway ingekocht.
Ik plaats één keer per week een bestelling bij Pleaser, meestal op maandag om 13:00.
|
|
*Hou rekening met aangepaste levertijden in drukke periodes: Tijdens feestdagen en andere piekperiodes (zoals Black Friday, saleweken en vakantieperiodes) kunnen de standaard levertijden afwijken door verhoogde drukte bij Pleaser, Sway, Lupit en vervoerders. Eventuele vertragingen die hierdoor ontstaan, vallen buiten mijn invloedssfeer en geven geen recht op schadevergoeding, annulering van de bestelling of andere vormen van compensatie. Ik doe uiteraard mijn best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, maar opgegeven levertijden gelden altijd als indicatief. |
Wanneer een artikel in mijn showroom op voorraad is zal je na het selecteren van de gewenste variant in de voorraadindicatie zien hoeveel voorraad er aanwezig is. Indien een artikel in mijn eigen showroom op voorraad is, zal ik deze binnen enkele dagen (afhankelijk van welke dag het is*) verzenden.
De voorraadindicatie staat op de productpagina onder de prijs en in de beschrijving staat nogmaals aangegeven welke maat/variant op voorraad is. Dit zal er ongeveer zo uitzien:
Als een artikel wel leverbaar is, maar niet op voorraad is in mijn eigen showroom dan staat er in de voorraadindicatie "leverbaar bij de leverancier" zoals in de volgende afbeelding:
Als een artikel niet op voorraad is en ook (tijdelijk) niet leverbaar is dan kan je het (in de meeste gevallen*) ook niet bestellen en kan je deze niet in je winkelwagen toevoegen als je op de gewenste variant klikt.
Mocht dit artikel nog wel worden geproduceerd, dan kan je aangeven een melding te willen ontvangen wanneer deze weer leverbaar. Klik op de gewenste variant die uitverkocht is en er verschijnt een "NOTIFY ME WHEN BACK IN STOCK"-knop i.p.v. een koopknop. Als je op deze knop drukt en je gegevens invult ontvang je zodra het artikel weer leverbaar is automatisch een mailtje :)
Bij uitverkochte artikelen zal deze voorraadindicatie te zien zijn:
Als je een artikel in je winkelwagen kan toevoegen wil dit zeggen dat het artikel naar alle waarschijnlijkheid leverbaar is* bij de leverancier. De levertijd bedraagt dan gemiddeld één tot 1½ week.
*Het kan voorkomen dat een bepaalde variant tussentijds toch uitverkocht is geraakt voordat dit is aangepast in mijn webshop. Dit is mede afhankelijk van wanneer je je bestelling plaatst --> bestel je ná maandag 13:00 dan worden de bestelde artikelen pas de maandag erna ingekocht. Pleaser heeft ruim 4000 verschillende artikelen in talloze kleuren en materialen en in soms wel 12 verschillende maten; krijgt dag en nacht door bestellingen van handelaren wereldwijd en legt haar prioriteit ook niet op het constant updaten van de huidige voorraad. Hoe vervelend en jammer het ook is als een artikel uitverkocht blijkt; dit is helaas niet onoverkomelijk. Maar ik doen ons uiterste best om de voorraadindicatie zo goed mogelijk bij te houden om teleurstellingen te voorkomen.






