Instructies verzenden naar een ander adres

 

Verzenden naar een ander adres (geen afhaalpunt):

Je kunt je bestelling ook naar een ander adres laten verzenden. Hieronder zijn de instructies te vinden voor:

- het verzenden naar een ander adres.

Klik hier voor de instructies voor het verzenden naar een afhaalpunt

TIP: Je kan de afbeeldingen aanklikken om ze groter te bekijken. Het echte check-out scherm ziet er mogelijk anders uit omdat sommige delen in deze plaatjes zijn verkleind/geschaald; maar het werkt verder hetzelfde.

Instructies:

 

Na het toevoegen van de gewenste producten klik je vanuit je winkelwagen (het tasje recht bovenin) op “afrekenen”. Je komt nu in het check-out scherm waar je je je gegevens kan invoeren:

ⓘ Betaalmethoden

Bij deze eerste stap moet je je e-mailadres invoeren. Aan het einde van de tekst onder "ⓘ Betaalmethoden" kan je inloggen als je al een account hebt.

betaalmethoden

Bezorging

Bij "Bezorging" kan je kiezen of je je bestelling had willen laten verzenden of dat je deze (gratis) wil afhalen in de showroom.

  • Voor het verzenden naar een pakketpunt kies je hierbij voor de optie "verzenden" (zoals in de afbeelding hierboven)

Na het maken van de keuze voer je de adresgegevens van de ontvanger in. Je kunt later nog kiezen om een ander factuuradres aan te geven als je de factuur op je eigen naam wilt hebben.

Verzendmethode

Als je de adresgegevens hebt ingevoerd krijg je de opties voor een verzendmethode te zien.

  • Kies voor het verzenden naar een huisadres van iemand anders kies je voor een optie zonder het achtervoegsel "Pakketpunt". Bijvoorbeeld:

verzendmethode

Betaling

Selecteer de gewenste betaalmethode om de bestelling mee af te rekenen.

Factuuradres

Als je de optie "Creditcard" hebt geselecteerd staat de optie voor het invoeren van een ander factuuradres in het blokje waar je je gegevens invoert onderaan (zie afbeelding)

Creditcard

Wanneer je een andere betaalmethode hebt gekozen verschijnt er een nieuw blok waar je een ander factuuradres in kan voeren (zie afbeelding). Door op "Een ander factuuradres gebruiken" te klikken kan je de gegevens voor je factuuradres invoeren. Als het bezorgadres hetzelfde is als je gewenste factuuradres hoef je aan deze instelling niets te veranderen.

Factuuradres

Bestelling controleren

Voordat je je bestelling kan voltooien moet je de bestelling controleren door op de rode "bestelling controleren" knop onderaan te drukken.

Bestelling controleren

Controleer de verzendgegevens, het adres en de betaalmethode. Als deze allemaal kloppen kan je de bestelling plaatsen.

 

Let op: ik controleer het ingevoerde adres niet handmatig, je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Als je bestelling twee keer (of vaker) moet worden verzonden vanwege een ongeldig ingevoerd adres moet je voor een nieuwe zending (en de in rekening gebrachte retourzending) opnieuw betalen, deze kosten worden vooraf bij je in rekening gebracht.

 

Mocht je vragen hebben of er niet uitkomen mag je mij altijd mailen:
info@kinky-shoes.nl

Inklapbare content

Algemene informatie

Ik importeer de meeste artikelen speciaal voor jou uit Amerika. De gemiddelde levertijd bedraagt 1 à 1½ week (binnen Nederland) maar dit kan ook langer zijn. Deze gemiddelde levertijd is dus geen belofte of garantie! Hou daar dus rekening mee!

Let op:

  • Voor het retourneren (niet omruilen) van artikelen die speciaal voor jou op bestelling uit Amerika zijn geïmporteerd zal er per artikel* €25,- importeer-/porto-/invoerrecht-kosten in mindering worden gebracht op het terug te ontvangen bedrag
  • Van deze €25,- wordt er €15,- omgezet in een shop-tegoed.
    • Zodra je retourzending in goede orde is ontvangen ontvang je een retourbevestiging en zal je shop-tegoed aan je account worden toegevoegd
    • Je shop-tegoed is in de webshop te verzilveren bij een volgende bestelling
    • Je shop-tegoed is niet inwisselbaar voor geld
    • Je tegoed is vanaf de datum van uitgave 12 maanden geldig
    • Indien je retourzending niet voldoet aan de retourvoorwaarden en er naast importeer-/porto-/invoerrecht-kosten ook waardevermindering toegepast zal worden, vervalt je recht op dit shop-tegoed en worden alle kosten in mindering gebracht op het terug te ontvangen bedrag

*Bij retournering van meerdere artikelen die voor jou zijn ingekocht bereken ik de kosten die zijn gemaakt altijd per individuele situatie. Het bedrag dat in mindering wordt gebracht en wat hiervan wordt omgezet in shop-tegoed is dus afhankelijk van de daadwerkelijke kosten die zijn gemaakt en betreffen een redelijke vergoeding voor de geleden verliezen.

**De kosten die in rekening worden gebracht dekken enkel de kosten die zijn gemaakt voor het inkopen en invoeren van de artikelen vanuit Amerika; er worden geen standaard annuleringskosten of herbevoorradingskosten in rekening gebracht die niet te onderbouwen of verklaren zijn. 
De kosten betreffen een redelijke vergoeding voor de geleden verliezen/gederfde winst
Meer hierover is in dit artikel hier en hier te lezen.

Deze kosten worden in rekening gebracht wanneer je: 
1) Je bestelling wenst te annuleren wanneer de artikelen al voor je zijn ingekocht en verzonden vanuit de VS, maar nog niet vanuit mij naar jou zijn verzonden
2) Je bestelling wenst te retourneren na ontvangst van artikelen die voor jou zijn ingekocht

Het in rekening brengen van deze kosten zou ik liever niet hoeven doen, maar om de door mij gemaakte kosten(geleden verliezen) te kunnen dekken van het toenemende aantal retouren is dit helaas nodig gebleken. Daarom wil ik je vragen liever iets langer na te denken over je aankoop, een weloverwogen keuze te maken en indien je onzeker bent mij om advies of hulp te vragen om het aantal retouren te beperken (denk ook vooral aan het milieu)

Bij een enkele omruiling voor een andere maat worden deze kosten niet in rekening gebracht, in de Algemene Voorwaarden en in het Terugbetalings- & Retourbeleid kan je hier meer over lezen.

Contact

E-mail:

info@kinky-shoes.nl

Adres:
(bezoek alleen op afspraak van maandag t/m vrijdag)

Kinky-shoes & Party-shoes

Thomas J. Witteroosstraat 18

6827 AZ Arnhem (NL)

KvK 743 520 16 |  BTW-id NL 002 366 589 B32

Maatvoering

Omgerekende maatvoering:

Onze schoenen en laarzen komen uit Amerika en hebben de Amerikaanse maatvoering (1 inch = 2,54 cm). Onze Amerikaanse leverancier vermeldt zowel de US-maten (Amerikaanse schoenmaten) als omgerekende EU-maten* op de schoenendozen.

*De West Europese maatvoering die wij in Nederland, België en overige EU-landen hanteren.

De ervaring leert echter dat de omgerekende EU-maten die op de doos staan niet altijd juist zijn.
Met name de grotere schoenmaten vallen veelal groter uit dan er staat vermeld op de schoenendoos. Om die reden hanteren wij bij grotere maten onze eigen omgerekende EU-maten en niet de EU-maten die op de dozen staan.

Bestel de maat die je normaliter draagt, wij houden al rekening met hoe een model uitvalt (groot, klein of conform de maat).

Indien deze afwijkt van de normale omgerekende maten, informeren we je hier expliciet over in de productbeschrijving.

 

Hoe bereken ik de juiste maat voor mij?

Bekijk hoe je je maat kan berekenen aan de hand van een omrekentabel op onze informatie pagina: "Hoe weet ik welke maat ik heb, en welke ik moet bestellen?"

Indien je tussen 2 maten inzit, adviseren wij meestal om bij een gesloten/dicht model, zoals een pump of gesloten laars, de maat naar boven af te ronden. Bij een open model, zoals een sandaal, waarbij de tenen en/of hak 'open' zijn, adviseren we naar beneden af te ronden.

 

Wel willen we je vriendelijk vragen om niet hetzelfde artikel in verschillende maten te bestellen om vervolgens de maten die niet passen te retourneren.

Maar --> Neem liever contact met ons op zodat wij je kunnen helpen bij het bepalen van de juiste maat. Mochten de schoenen uiteindelijk toch niet passen dan kan je deze altijd omruilen voor een andere maat.

Het is vooral zonde van jouw en onze tijd en het geld om een artikel in meerdere maten te bestellen als je vooraf al weet dat een deel van die artikelen weer retour komt.

 

Wat als ik een specifieke US-maat wil bestellen?

Mocht je graag een specifieke US-maat willen bestellen omdat je weet welke Pleaser US-maat jij hebt, dan kan dit uiteraard: kies in dat geval voor de maat-optie waarin de US-maat staat die jij nodig hebt.

Wij kopen altijd de US-maat die staat aangegeven in de maat-opties zoals in het volgende voorbeeld:

Maat

Vanaf US-maat 12 hebben we de maatvoering wat aangepast. Zo is:

  • US-12 -> EU-maat 42/43;
  • US-13 -> EU-maat 44;
  • US-14 -> EU-maat 45 enzovoorts.

Bekijk hoe je je maat kan berekenen aan de hand van een omrekentabel op onze informatie pagina: "Hoe weet ik welke maat ik heb, en welke ik moet bestellen?"

Uiteraard mag je ons altijd om advies vragen over welke maat je nodig hebt: info@kinky-shoes.nl

Waar kan ik jullie maatvoering en omrekentabel vinden?

Dit kan op de volgende twee manieren:

Je kunt op elke pagina  (zowel op je mobiel als op een computer) aan de rechterzijde een horizontale knop vinden: Op de pagina van een product zelf kan je de omrekentabel bekijken door te klikken op "maattabel/maatvoering" boven de "Aan winkelwagen toevoegen" knop:
Maattabel pagina's Maattabel/maatvoering

 

Laars-afmetingen:

We zijn bezig met het invoeren van de afmetingen van alle laarzen per maat zodat je in één oogopslag kan zien wat de kuitomvang, schacht-omvang en schacht-lengte/hoogte is van de geselecteerde maat. 

Door de grote hoeveelheid laarzen in alle beschikbare maten duurt het eventjes voordat dit allemaal is ingevoerd, dus tot die tijd kan je de afmetingen in de Laars kuit-/schacht-omvang data sheet  opzoeken. Voor de uitleg hoe je dit doet; bekijk onze uitlegpagina

Let op:

Laat het ons weten als je zelf al rekening hebt gehouden met hoe een model uitvalt zodat het bestelde artikel niet twee maten te groot of te klein wordt ingekocht. Dit kan in de 'Speciale instructies' sectie in je winkelwagen:

Speciale instructies winkelwagen

 

Uiteraard mag je ons altijd om advies vragen over welke maat je nodig hebt:
info@kinky-shoes.nl