Instructies verzenden naar pakketpunt
Verzenden naar een pakketpunt:
Je kunt je bestelling ook naar een afhaalpunt laten verzenden. Hieronder zijn de instructies te vinden voor:
- het afhalen op een afhaalpunt.
Klik hier voor de instructies voor het verzenden naar een ander adres (geen pakketpunt
Verzenden naar een pakketpunt is alleen mogelijk voor zendingen binnen Nederland en zendingen naar België.
Je kunt ná het plaatsen van de bestelling het gewenste afhaalpunt invullen op de bedankt-pagina (thank-you pagina). Mocht je dit zijn vergeten, dan ontvang je 30 minuten na je bestelling ook nog een mail met een herinnering een afhaalpunt in te voeren. Kijk voor de zekerheid ook in je spam-box.
Ook op de bestelstatus-pagina waar je een link van ontvangt bij je bestelbevestiging kan je nog een pakketpunt aangeven als je dit nog niet hebt gedaan. Deze bereik je door in de bestelbevestigings-mail die je ontvangt na het plaatsen van je bestelling op de rode "bestelling bekijken" knop te klikken.
De optie om een pakketpunt te kiezen op thank-you pagina en de bestelstatuspagina ziet er zo uit:
Instructies:
TIP: Je kan de plaatjes aanklikken om ze groter te bekijken. Het echte check-out scherm ziet er anders uit omdat sommige delen in deze plaatjes zijn verkleind/geschaald.
Na het toevoegen van de gewenste producten klik je vanuit je winkelwagen (het tasje recht bovenin) op “afrekenen”. Je komt nu in het check-out scherm waar je je je gegevens kan invoeren:
ⓘ Betaalmethoden
Bij deze eerste stap moet je je e-mailadres invoeren. Aan het einde van de tekst onder "ⓘ Betaalmethoden" kan je inloggen als je al een account hebt.
Bezorging
Bij "Bezorging" kan je kiezen of we je bestelling moeten verzenden (hieronder valt ook het afhalen bij een pakketpunt) of dat je deze komt ophalen in onze showroom.
- Voor het verzenden naar een pakketpunt kies je hierbij dus voor de optie "verzenden" (zoals in de afbeelding hierboven)
Na het maken van de keuze voer je je eigen adresgegevens in (als je je bestelling naar iemand anders verstuurt via een pakketpunt voer je hier de gegevens van de ander in). Je hoeft hier nog niet het afhaalpunt in te voeren!
De adresgegevens (je postcode of adres) worden namelijk gevraagd bij het afhalen van je pakket bij een pakketpunt; als je hier de gegevens van het pakketpunt invoert de kans groot dat het pakket retour wordt gestuurd.
Verzendmethode
Als je de adresgegevens hebt ingevoerd krijg je de opties voor een verzendmethode te zien.
- Kies voor het verzenden naar een pakketpunt voor een optie met als achtervoegsel "Pakketpunt".
Betaling
Selecteer de gewenste betaalmethode om de bestelling mee af te rekenen. Je kunt bij Kinky-shoes betalen via de volgende betaalmethoden:
iDeal, Apple Pay, Bancontact, Cartes Bancaires, Google Pay, Klarna, Paypal, Shop Pay, Union Pay | En met Credit-/Debetcard: Maestro, Visa, Mastercard, American Express
Factuuradres
Als je de optie "Creditcard" hebt geselecteerd staat de optie voor het invoeren van een ander factuuradres in het blokje waar je je gegevens invoert onderaan (zie afbeelding)
Wanneer je een andere betaalmethode hebt gekozen verschijnt er een nieuw blok waar je een ander factuuradres in kan voeren (zie afbeelding). Door op "Een ander factuuradres gebruiken" te klikken kan je de gegevens voor je factuuradres invoeren. Als het bezorgadres hetzelfde is als je gewenste factuuradres hoef je aan deze instelling niets te veranderen.
Bestelling controleren
Voordat je je bestelling kan voltooien moet je de bestelling controleren door op de rode "bestelling controleren" knop onderaan te drukken.
Controleer de verzendgegevens, het adres en de betaalmethode. Als deze allemaal kloppen kan je de bestelling plaatsen.
Je kunt ná het plaatsen van de bestelling het gewenste afhaalpunt invullen op de thank-you pagina. Mocht je dit zijn vergeten dan ontvang je 30 minuten na je bestelling ook nog een mail met een herinnering een afhaalpunt in te voeren. Kijk voor de zekerheid ook in je spam-box.
Als je niet zeker bent of het allemaal is gelukt:
Neem na het plaatsen van je bestelling contact met ons op waarin je je ordernummer doorgeeft met de gewenste afhaallocatie.
Let op: wij controleren het adres dat je invoert niet handmatig, je bent zelf verantwoordelijk voor het invoeren van een correct adres. Als we je bestelling twee keer (of vaker) moeten verzenden vanwege een ongeldig ingevoerd adres moet je elke nieuwe zending zelf betalen, en brengen we de verzendkosten vooraf bij je in rekening.