Order Journey: voor artikelen die in mijn showroom op voorraad zijn
Wat kan je van je Kinky-shoes bestelling verwachten voor artikelen die wel bij mij op voorraad zijn:
|
Belangrijk is dat je rekening houdt met het volgende: Deze journey geldt alleen voor bestellingen van artikelen uit mijn eigen showroom voorraad + als je enkel artikelen hebt besteld die in mijn eigen voorraad aanwezig zijn. Het meeste wat ik in mijn webshop aanbied is niet fysiek op voorraad in mijn eigen kleine showroom; check dus even goed of de bestelde artikelen ook écht op voorraad zijn om een misverstand te voorkomen. Lees deze uitleg voor hoe je in de voorraadindicatie op de productpagina kan zien of een product bij mij op voorraad is.
Blijkt toch niet alles wat je hebt besteld op voorraad? Bekijk dan de Order Journey: artikelen niet (allemaal) in mijn showroom op voorraad |
Kinky-shoes Order Journey

De reis van je bestelling:
| Indien je je bestelling op werkdagen (ma-vr) vóór 16:00 plaatst verstuur ik deze meestal diezelfde dag nog! | Indien je je bestelling op werkdagen (ma-vr) ná 16:00 plaatst verstuur ik deze, indien mogelijk*, diezelfde dag nog; en anders de eerstvolgende werkdag! |
| *Ik doe nog steeds (en zelfs nog iets extra) mijn best om je bestelling zo snel mogelijk naar je te versturen; maar mocht dit echt niet meer lukken vóór de laatste lichting dan verstuur ik deze de eerstvolgende werkdag (ma-vrij) |
*Voor alle bestellingen geldt het volgende:
De levertijd is mede afhankelijk van (de drukte bij) de vervoerder. Ik heb helaas totaal geen invloed meer op je zending wanneer ik je bestelling heb overhandigd! Ik kan daarom ook nooit garanderen dat je bestelling binnen een gegeven aantal dagen bij je zal zijn bezorgd!**
Als je de bestelde artikelen echt snel nodig hebt en liever voor een 'same-day-delivery' of 'priority'-zending wilt betalen, neem dan even contact met mij op om te informeren naar wat er mogelijk is:
info@kinky-shoes.nl
|
**Hou rekening met aangepaste levertijden in drukke periodes: Tijdens feestdagen en andere piekperiodes (zoals Black Friday, saleweken en vakantieperiodes) kunnen de standaard levertijden afwijken door verhoogde drukte bij vervoerders. Eventuele vertragingen die hierdoor ontstaan, vallen buiten mijn invloedssfeer en geven geen recht op schadevergoeding, annulering van de bestelling of andere vormen van compensatie. Ik doe uiteraard mijn best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, maar opgegeven levertijden gelden altijd als indicatief. |
VerzendbevestigingBelangrijk: Het kan zijn dat de pakketten nog niet door de vervoerder zijn gescand en dat de statuspagina van de track & trace code die je van mij hebt ontvangen nog niet is geüpdatet. Meestal zal er binnen enkele uren wel een update beschikbaar zijn. |
Belangrijk: als de bestelde artikelen toch door mij zijn ingekocht bij de leverancier en deze al zijn verwerkt, kan ik deze niet zelf meer annuleren of retourneren. Op (bijna) elke pagina op mijn website onderin in een blokje met algemene informatie, op meerdere plekken in de Terugbetalings- en Retourbeleid en in de algemene voorwaarden kan je informatie vinden over kosten die ik helaas in rekening moet brengen bij een annuleringen vóór ontvangst of een retour ná ontvangst. Ik raad je aan deze informatie te lezen zodat je niet voor een vervelende verrassing komt te staan!
|
**Hou rekening met aangepaste levertijden in drukke periodes: Tijdens feestdagen en andere piekperiodes (zoals Black Friday, saleweken en vakantieperiodes) kunnen de standaard levertijden afwijken door verhoogde drukte bij vervoerders. Eventuele vertragingen die hierdoor ontstaan, vallen buiten mijn invloedssfeer en geven geen recht op schadevergoeding, annulering van de bestelling of andere vormen van compensatie. Ik doe uiteraard mijn best om bestellingen zo snel mogelijk te verwerken en te verzenden, maar opgegeven levertijden gelden altijd als indicatief. |



